Formális környezetben valótlan értékeket hozunk létre.

Hogy is van ez?

Képzeld el a következő helyzetet:

Új munkaerőt akarsz alkalmazni a cégedben, ezért meghirdeted az állást a hivatalos hirdetési szöveggel: a pozíció megnevezése, elvárásaid, meg a versenyképes fizetés ...

Jelentkezik rá valaki, aki jónak tűnik és a szokásos telefonos kör után másnap behívod egy személyes interjúra. 

A jelölted a megbeszélt időben megérkezik, az interjú sikeresen zajlik és örülsz, hogy ma Magyarországon mégis létezik még normális munkaerő...

Megbeszélitek a munkakör részleteit, ki mit csinál a cégben, mik a targetek, kik az ügyfelek, mikor vannak a meetingek és az új kolléga elkezd dolgozni...

Egyszerűen minden jó. Ez simán ment. 

Eltelik két hónap és az új kolléga jelzi, hogy szeretne veled négyszemközt beszélni. Bejelenti, hogy köszöni szépen a lehetőséget, minden nagyon jó volt és jó céged van, meg szuper a termék is, de kapott egy számára megfelelőbb ajánlatot még a próbaidőszak alatt, ezért szeretne felmondani. Otthagy. 

Ismerős a helyzet?

 

 

Miből szeretnél többet látni a cégedben?

Ha nincs külön HR-es kollégád, és ha mostanra már nagyon unod, hogy

  • aki valóban jó, az valamiért mindig más céget választ,

  • állandóan van valami személyzeti probléma a cégnél, amit neked kell megoldani,

  • mire betanítasz valakit és fellélegeznél, elcsábítja a konkurencia egy magasabb fizetéssel,

  • úgy érzed, sokszor a falnak beszélsz…

akkor gyere el a workshopomra, ahol megtanulod hogyan fordítsd át ezt a javadra!

Gyere el a workshopomra és tedd lehetővé magadnak, hogy:

  • légy valóságos! Határozzuk meg a legfőbb értékeidet, mint ember, mint cégvezető és egyben a cég értékeit is. Ha ezentúl ezt fogod kommunikálni mindenhol, akkor olyan személyek fognak veled kapcsolatba lépni, akik számára ugyanez a hajtóerő az életben... 
  • határozd meg, hogy miből szeretnél többet látni a cégedben; elképzelhető, hogy valamin változtatnod kell, ha olyasmit tapasztalsz már régóta, ami bosszant;

  • olyan cégkultúrát hozz létre, ami kommunikáció-biztos és ahol a munkatársaid biztonságban érzik magukat. Tudod, ha valaki fél igazad mondani a következmények miatt, az nem csak neki, de a céged profitjának is rossz hír;

  • olyan álláshirdetéseket posztolj ezentúl, amire egyértelműen csak az fog jelentkezni, aki magára ismer az általad megfogalmazott értékekben;

  • már az állásinterjú olyan pozitív élményt adjon az ideális jelöltednek, amitől azt fogja érezni, hogy itt nagyon jó lesz dolgozni;

  • az interjú kérdések, amelyeket a workshopon fogsz megtudni, rávilágítanak arra a 6 kulcsfontosságú készségre, amire szükséged van, ha jó munkaerőt akarsz felvenni a cégedbe: alkalmazkodó képesség, cég kultúrába való beilleszkedés, együttműködési hajlandóság és képesség, vezetői készség, fejlődésre való hajlandóság + képesség, és prioritások kezelése;

  • készülj fel válaszokkal olyan kérdésekre, amelyeket a jó jelöltek fognak tőled kérdezni;

A workshopon konkrét és azonnal alkalmazható eszközöket kapsz kézhez (cseklisták, kérdések és egy konkrét váz, amit személyre tudsz szabni).

A workshopon megszerzett tudás segít neked, cégvezetőnek abban, hogy hogyan szűrd meg és interjúztass potenciális jelölteket oly módon, hogy megtaláld és megtartsd a számodra legjobb munkatársat az adott munkakörben.

El fogod felejteni az állandó személyzeti problémákat, azt a gondolatot is, hogy nincs jó munkaerő, hogy senki sem akar dolgozni és hogy nincs kivel beszélni...

Igen, lehetséges és képes vagy rá te is!

Ügyfeleim mondják

Piaf Logo"Azért vettem fel a kapcsolatot Oprea Iulia-val, mert fejleszteni szerettem volna a vállalkozásomat, számomra egyértelmű volt, hogy a személyzettel érdemes kezdenem.

Azt szerettem volna elérni, hogy jobb együttműködés alakuljon ki az alkalmazottak között, jobban megértsék, hogy egymás munkájától is függnek. A vendéglátásban ez alapvető.

Fontos volt, hogy első körben szembenézzünk a jelenlegi helyzettel, ezért Iulia minden alkalmazottat külön meginterjúztatott, összesen 30 főt.

Ezután javaslatot tett arra vonatkozóan, hogy hogyan lehet bizonyos problémákra megoldást találni, hol kell változtatni és volt olyan is, hogy átszerveztem a csapatot, mert kiderült, hogy nem megfelelő ember végzi a kiadott feladatot. Sok mindenre fény derült az egyéni beszélgetések során.

Onnan már az én döntésem volt, hogy a javaslat alapján mit változtatok, viszont számomra teljesen egyértelművé vált, hogy ilyen helyzetekben érdemes bevonni egy 3. félt, mint Iulia, aki más perspektívából is megvilágítja a helyzetet és akár hatékony megoldást tud javasolni.

A vendéglátásban minden napra jut valami megoldandó feladat a személyzeten belül különösen, de egy ilyen külső beavatkozás után javul a kommunikáció, mindenki jobban tisztában van a feladataival és látnak egy pozitív megközelítést a helyzetek megoldásához.

Problémák lesznek a jövőben is, mégis úgy gondolom ezentúl majd jobban együttműködnek a megoldásukban, gyorsabban és hatékonyabban fogják kezelni őket.

Ajánlom Iuliát annak a vállalkozónak, aki úgy érzi, hogy van mit javítani személyzeti kérdésekben, elejét szeretné venni hogy a személyzeti problémái már az ügyfelekkel való kapcsolatokra is kihatással legyenek, szeretne jobb csapat kohéziót és igényesebb szolgáltatásokat, elégedetebb ügyfeleket, vendégeket."


Szepessy Szabolcs, Piaf étterem tulajdonos, 2015, Marosvásárhely, Románia


Ügyfeleim mondják

"KKV vezetőként számos olyan feladatom is volt, amelyek egy idő után elvitték a figyelmemet a fontos teendőimről és feladataimról. Úgy éreztem, hogy ha nem érkezik segítség, akkor a kialakult helyzet rövid úton az üzlet hanyatlásához vezet. Ekkor találkoztam egy újságcikkben Iulia írásával, amelyben egy különleges, de - számomra újszerű és - ésszerű megközelítésről írt. A coaching beszélgetéseink során egy általam eddig nem ismert, újfajta probléma megközelítéssel "pályára állított". Elakadás, útkeresés előtt, vagy eltévedés után jó szívvel ajánlom a segítségét."


Marketing Mix Kft. Peller Kálmán


Ügyfeleim mondják

Szia Iulia! Már 100 éve akartam neked írni :), hogy az életem milyen pozitív irányt vett fel,  amióta találkoztunk. Sok munkám - tudatos és tudatalatti - van benne, de a kettőnk találkozása is kétségtelenül nagy löketet adott. Teljesen képes voltam "megváltoztatni" egy embert, akirõl eleinte úgy gondoltam, hogy sose fogok tudni elfogadni sok szempont miatt. Az, hogy Õ képes volt megváltozni, az az intelligenciáját is bizonyítja. Vannak konfliktusok és összezörrenések, de elég jól kezelem ezeket is. Most próbálok felnőni a szerepemhez és jó vezető lenni minden körülmény között.  Örülök, hogy találkoztunk és hogy megismertelek. És még egyszer köszönöm a beszélgetésünket. A cikket is olvastam és tetszett :). Üdv, Csaba


Pár szóban magamról...

Gestalt coach és fejvadász vagyok. 2008 óta céget vezetek és rájöttem, hogy akkor vagyok elememben, ha olyan munkát végzek, amivel segítek az embereknek a bennünk lévő, ismeretlen potenciált felismerni, tudatosítani és gyakorlatba helyezni.

A legtöbb ember a benne rejlő potenciál felét sem használja, mert nem ismeri. Az esetek többségében az derül ki, hogy az ügyfél nem hisz magában, vagy valami konfliktus miatt hiányzik egy fontos információ. A coaching lényege az, hogy felszínre hozzuk az akadályokat, majd különböző coaching technikák alkalmazásával ügyfelünk maga fog megoldást találni rájuk.

Összehasonlíthatatlanul nagyobb az esély a dolgok megvalósítására, ha maga az ügyfél jön rá a megoldásra a coaching technikák révén, mintha egy tanácsadó megmondta volna neki, hogy mi a helyes teendő.

Eddigi legfontosabb esemény az életemben az, amikor 20 évesen egyedül 2 börőnddel megérkeztem New York Citybe és azt mondtam, hogy én itt sikeres leszek. Úgy is történt. Ott tanultam meg, hogy minden lehetséges, ha hiszem, ha teszek érte és ha figyelek arra, hogy ne a félelmeim irányítsák a viselkedésem.

A másik nagyon fontos eseményem, a 2014-es TEDx konferencián való részvételem:

http://bit.ly/1s7IO7g

 

Gyere el a workshopra! 

Early bird ajándék: a workshopon való részvétel díja 2017 január 15.-ig érkező befizetésekre 47.000 Ft + Áfa ÉS kapsz ajándékba tőlem egy coaching ülést 50 000 Ft értékben, amit 2017 február végéig igénybe vehetsz.

Részvételi díj: 2017 január 15. után a részvételi díj 60.000 Ft + Áfa

Kedvezmények: ha többen vesztek részt a workshopon ugyanattól a cégtől, akkor 2 főnél 7 % kedvezményt kapsz, 3 főnél 15% kedvezmény és 4 fő esetében 20% kedvezmény jár.

Létszám: egy workshop maximális létszáma 25 fő.

Workshop időpontja: 2017 január 26 (csütörtök)

ciao@oprea.hu

+ 36 70 391 8843

Le Chef Kft. Siófok, 8600, Harangvirág utca 3.

Adószám: 24398042-2-14

 

Regisztráció

Légy szíves, töltsd ki az alábbi űrlapot!